Prekių grąžinimas ir keitimas
Tinkamos kokybės prekių keitimas ir grąžinimas Pardavėjui neturint
pakeitimui tinkamų prekių yra vykdomas tokia tvarka:
1. Pirkėjas (vartotojas) turi teisę
per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės perdavimo jam pakeisti nusipirktą daiktą
Pardavėjo nurodytoje vietoje analogišku kitokių matmenų, formos, spalvos,
modelio ar komplektiškumo daiktu.;
2. jeigu keičiant prekes susidaro
kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal
perskaičiuotas kainas;
3. jeigu Pardavėjas neturi
pakeitimui tinkamų daiktų, tai Pirkėjas turi teisę per 1.1 punkte nustatytą
terminą grąžinti prekes Pardavėjui ir atgauti už jas sumokėtą kainą. Pardavėjas
grąžina Pirkėjui pastarojo sumokėtą kainą nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14
(keturiolika) dienų nuo daikto grąžinimo dienos;
4. norėdamas pakeisti ir/ar grąžinti
prekę, Pirkėjas turi pateikti raštišką laisvos formos prekės keitimo/grąžinimo
paraišką el. paštu [email protected] ne
vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos
(pranešimui dėl Sutarties atsisakymo taikomas Taisyklių 5.4 punktas). Gavęs Pirkėjo pranešimą,
Pardavėjas nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą;
5. Pirkėjo reikalavimas pakeisti prekes
tenkinamas tik tuo atveju, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti,
išsaugotos jų vartojamosios savybės bei nepraradę prekinės išvaizdos (nepažeistos
etiketės, apsauginės plėvelės ir kt.) ir Pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad
jis daiktus pirko iš Pardavėjo;
6. visos
grąžinamos prekės, turi būti su
autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais bei tais pačiais priedais, su
kuriais ir buvo parduotos. Grąžinama prekė turi būti tvarkingoje originalioje
pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su
preke), tos pačios sudėties, kokios buvo Pirkėjo įsigyta. Kartu turi būti
grąžinamos ir už prekę gautos dovanos;
7. grąžinti Prekes Pirkėjas gali
pristatydamas jas į Pardavėjo nurodytą prekių pristatymo vietą, grąžindamas per
kurjerius arba išsiųsdamas paštu. Prekes Pardavėjui reikia grąžinti adresu,
kuris nurodomas Pardavėjo Pirkėjui siųstame patvirtinime apie pranešimo dėl
prekės keitimo ir/ar grąžinimo ir/ar Sutarties atsisakymo gavimą. Sunkių prekių
pristatymo (prekių kokybei įvertinti, keisti, taisyti ar grąžinti) Pardavėjui
tvarką ir sąlygas Pirkėjas su Pardavėju atskirai suderina telefonu arba el.
paštu [email protected];
8. grąžindamas prekes paštu ar per
kurjerius, Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą ir tinkamai supakuoti
prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas negrąžins pinigų už
prekes, kurios buvo pažeistos siuntimo metu. Pardavėjas neatsako už siuntinius,
kurie buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat
jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti siuntimo metu;
9. Pirkėjui, grąžinančiam kokybiškas prekes, grąžinami tik už prekę sumokėti pinigai, neįskaitant prekės pristatymo išlaidų (netaikoma, kai Pirkėjas prekes grąžina dėl to, kad atsisakė Sutarties). Gavęs prekes ir įvertinęs jų kokybę, Pardavėjas grąžina pinigus už prekes ne vėliau nei per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių Pardavėjui grąžinimo.
Parduotų prekių trūkumai
šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Taisyklėse ir
Prekių garantinėse sąlygose įtvirtinta
tvarka bei atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus:
1. jei Pirkėjas įsigijo netinkamos
kokybės prekes ir apie tai buvo pažymėjęs prekės perdavimo – priėmimo dokumente arba prekių
netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu, kuris buvo prekių pirkimo metu,
ar neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms, Pirkėjas savo pasirinkimu
gali reikalauti:
1.1. kad Pardavėjas neatlygintinai per
protingą terminą pašalintų prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti;
1.2. kad būtų atitinkamai sumažinta
pirkimo kaina;
1.3. kad prekė būtų pakeista
analogiška tinkamos kokybės preke, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli
arba jie atsirado dėl Pirkėjo kaltės;
1.4. grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, kai netinkamos kokybės prekės pardavimas yra esminis Sutarties pažeidimas.
2. Pirkėjas turi sumokėti už prekės
pristatymo išlaidas bei prekės grąžinimo išlaidas, o Pardavėjas, įsitikinęs,
kad prekės grąžintos dėl netinkamos kokybės, turi grąžinti Pirkėjui jo patirtas
pristatymo ir grąžinimo išlaidas;
3. Jei Pirkėjas pasirenka grąžinti
nekokybišką prekę Pardavėjui, pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika)
kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie netinkamos
kokybės prekę, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui, šiame punkte
numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos;
4. Pirkėjo pretenzijos dėl
nekokybiškų prekių atmetamos, jei jos reiškiamos pasibaigus prekės garantiniam
terminui (išskyrus atvejus, kai Pirkėjas įrodo, kad trūkumas atsirado iki
prekės Pirkėjui perdavimo arba dėl iki prekės perdavimo atsiradusių priežasčių,
už kurias atsako Pardavėjas), taip pat jei prekės tyčia ar dėl neatsargumo buvo
sugadintos po jų perdavimo Pirkėjui, arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo
ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį,
taip pat kitais Prekių garantinėse sąlygose
numatytais atvejais.
Jei Pirkėjui buvo pristatytos ne tos prekės, Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 3 (tris) darbo dienas, informuoti apie tai Pardavėją el. paštu [email protected] arba paskambinęs Elektroninėje parduotuvėje nurodytu telefonu. Pardavėjas savo sąskaita įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis.